Σελίδες

Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Καταλάβαμε καλά τι υπογράψατε κύριε Υπουργέ Παιδείας... Σταματήστε να υποτιμάτε τη νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και της ελληνικής κοινωνίας

7 Δεκεμβρίου 2017







Με δελτίο τύπου που εξέδωσε ο υπουργός Παιδείας προσπαθεί να διασκεδάσει την οργή του εκπαιδευτικού κόσμου από τα μέτρα που υπέγραψε για τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς,  στην τρίτη "περήφανη" αριστερή αξιολόγηση, ισχυριζόμενος ότι πρόκειται για ψεύδη των ΜΜΕ.
                Τους ισχυρισμούς του υπουργού, έσπευσαν ξεδιάντροπα να υιοθετήσουν και να αναπαράξουν για ακόμη μια φορά ως γνήσια "κυβερνητικά παπαγαλάκια" στο συνδικάτο, οι "αυθεντικοί" κυβερνητικοί απολογητές και οι συνοδοιπόροι τους, οι "συνδικαλιστικοί ανεμόμυλοι" που πηγαίνουν όπου φυσά "κυβερνητικό αεράκι"!
                Όλοι αυτοί από κοινού, προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν καταλάβαμε καλά, ότι πρόκειται για σκευωρία, για ψεύδη που θέλουν να αμαυρώσουν το φιλολαϊκό προφίλ της συγκυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ!
                Ας δούμε όμως τι υπέγραψε ο υπουργός παιδείας και η κυβέρνηση, σύμφωνα με τις δικές τους ανακοινώσεις:
1. Υπέγραψε -όπως δήλωσε- την υποχρεωτική παραμονή όλων των εκπαιδευτικών στο σχολείο, στο εργασιακό 30ωρο.
Ισχυρίζεται, όμως, ότι αυτό ίσχυε με τον νόμο 1566/85 και δεν αλλάζει κάτι! Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα από αυτό! Ο Ν1566/85 προέβλεπε τη δυνητική παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο, πέραν του διδακτικού ωραρίου και μέχρι 30 ώρες την εβδομάδα, μόνο εφόσον τους είχε ανατεθεί συγκεκριμένη διοικητική εργασία από τα όργανα διοίκησης του σχολείου. Πρακτικά αυτό σημαίνει -για 32 χρόνια τώρα- ότι μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου αποχωρούσαν όλοι από το σχολείο, πλην των ελάχιστων εξαιρέσεων ανάθεσης συγκεκριμένου έργου.
Με τη ρύθμιση που υπέγραψε ο υπουργός -για το υποχρεωτικό, πλέον, 30ωρο- οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θα παραμένουν από 6 έως 9 ώρες τη βδομάδα παραπάνω στη σχολική μονάδα!!
2. Υπέγραψε νέες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι από του χρόνου θα μειωθούν ακόμη περισσότερο οι οργανικές θέσεις και οι προσλήψεις αναπληρωτών. Ο ίδιος, βέβαια, και τα "συνδικαλιστικά του παρακολουθήματα" που τώρα παριστάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. κατακεραύνωναν παλιότερα τις συγχωνεύσεις που είχαν γίνει.
3. Υπέγραψε την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντών, Υποδιευθυντών, Προϊσταμένων ολιγοθέσιων δημοτικών και νηπιαγωγείων) και την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
Ταυτόχρονα η κυβέρνησή του υπέγραψε στο 3ο μνημόνιο την αξιολόγηση όλων των δημοσίων υπαλλήλων, χωρίς καμιά εξαίρεση. Αν έχει πετύχει εξαίρεση για τους εκπαιδευτικούς, ας μας υποδείξει το σχετικό άρθρο της συμφωνίας. Κι επειδή δεν υπάρχει τέτοιο άρθρο, όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η αξιολόγηση αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς. Περιττό είναι να θυμίσουμε τι ακριβώς έλεγαν για όλα αυτά τα εύκολα και ανέμελα αντιπολιτευτικά τους χρόνια.
4. Υπέγραψε -κατόπιν υπόδειξης της Τρόικα- για τη συμμετοχή του ΑΣΕΠ στις κρίσεις των στελεχών εκπαίδευσης, αποδεικνύοντας για μια φορά ακόμη ότι είναι ανίκανοι να παρουσιάσουν μόνοι τους και να ψηφίσουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης. Τρία χρόνια τώρα "βολοδέρνουν" τροποποιώντας άρθρα του 3848/2010 -του νόμου που τάχα θα καταργούσαν- χωρίς να καταφέρουν να καταλήξουν κάπου, αφού και οι προτάσεις που έδωσαν πρόσφατα στη δημοσιότητα δεν περιέχουν τίποτε άλλο παρά αοριστολογίες και γενικότητες.
5. Υπέγραψε τη μη προσμέτρηση της ώρας σίτισης ως διδακτικής, την οποία τρεις μήνες πριν ο ίδιος είχε νομοθετήσει να προσμετράται ως διδακτική!! Η αστειότητα, σε όλο της το μεγαλείο! Νομοθετήματα με χρόνο διάρκειας τρεις μήνες!!
Πάνε χαμένα και τα "πανηγύρια" που είχαν στήσει οι κυβερνητικοί απολογητές και οι συνδικαλιστικοί ανεμόμυλοι, για το τεράστιο έργο που είχε επιτελέσει η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και η υπερηφάνεια τους για τον αγώνα τους που είχε δικαιωθεί!!
                Αυτά υπογράψατε κύριε Υπουργέ και καμιά διαστρέβλωση δεν έγινε. Οι εκπαιδευτικοί κατάλαβαν πάρα πολύ καλά τι τους περιμένει και για το ωράριο και για την αξιολόγηση και για τις προσλήψεις. Θα πρέπει επιτέλους να καταλάβετε ότι δεν μπορείτε να υποτιμάτε άλλο τη νοημοσύνη μας με τα έργα σας και με τα δελτία τύπου σας.
                Απλά καλό θα ήταν, όταν υπογράφετε να αναλαμβάνετε και την ευθύνη της υπογραφής σας και να μην καταφεύγετε σε αστείες δικαιολογίες. Εξάλλου, γι αυτό ο σοφός λαός μας λέει προσέχουμε πού βάζουμε την υπογραφή μας...

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου