Σελίδες

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Καταργούνται οι άδειες για τις Γενικές Συνελεύσεις των εκπαιδευτικών

 

Oι Γενικές Συνελεύσεις των συνδικαλιστικών  οργανώσεων των εκπαιδευτικών, θα πρέπει να πραγματοποιούνται εκτός χρόνου απασχόλησης.
Τη ρητή αυτή εντολή δίνει εγγράφως στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου, επικαλούμενος το συμφέρον των μαθητών,  την ανάγκη της εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων και τις διατάξεις του άρθρου 16 παρ. 3 του Ν. 1264/1982, ( ΦΕΚ 79 τ. Α΄ ),που ορίζουν:

« Οι τακτικές ή έκτακτες Συνελεύσεις της πιο αντιπροσωπευτικής συνδικαλιστικής οργάνωσης συνέρχονται εκτός χρόνου απασχόλησης…..».
 

Το Φ.Ε.Κ. για τις άδειες και τα πειθαρχικά των δημοσίων υπαλλήλων

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο νέος  νόμος 4210 (ΦΕΚ 254 Α’)  για τις άδειες  και τα πειθαρχικά των δημοσίων υπαλλήλων. 


Δείτε το ΦΕΚ εδώ.


  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ιωάννινα, 26/11/ 2013
Αρ.Πρωτ.49
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου
Κοιν.:Δήμοι Περιφεριακής Ενότητας Ιωαννίνων
Μ.Μ.Ε.




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: «Μεταβολές σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2014-2015»

Με αφορμή έγγραφο του Διευθυντή Π.Ε. Ιωαννίνων προς τους δήμους με τις προτάσεις για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων το ερχόμενο σχολικό έτος σας ενημερώνουμε ως εξής:
Σήμερα 26-11-2013 και ώρα 10:30΄ πμ το Δ.Σ. του Συλλόγου υλοποίησε την απόφασή του για παράσταση διαμαρτυρίας τόσο στην Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ηπείρου όσο και στον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων σχετικά με την πρόταση-εισήγηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων του νομού μας.
Στις συναντήσεις του με τους ανωτέρω, το Διοικητικό Συμβούλιο εξέφρασε τη διαμαρτυρία του για τις προτάσεις του Διευθυντή Εκπαίδευσης και ζήτησε από την Περιφερειακή Διευθύντρια αφού θα κληθεί και η ίδια να καταθέσει τις δικές της προτάσεις να λάβει υπόψη της τις θέσεις του κλάδου, τις προτάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων και των τοπικών κοινωνιών, το γεωγραφικό ανάγλυφο της περιοχής μας, το ιδιαίτερο μαθητικό δυναμικό της κάθε σχολικής μονάδας και τις αποστάσεις που θα πρέπει να διανύουν οι μικροί μαθητές για να φτάσουν στο σχολείο τους. Στον δε Διευθυντή εκπαίδευσης, με νέο έγγραφο, να  επαναπροσδιορίσει την οργανικότητα των σχολικών μονάδων επικαλούμενος τις παραπάνω αιτιολογήσεις!
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα επισκεφθεί τους Βουλευτές του νομού, τους αντιδημάρχους παιδείας των Δήμων μας καθώς και τους συλλόγους γονέων να τους ενημερώσει για το παραπάνω θέμα και να αποτρέψει την συρρίκνωση των σχολικών μονάδων και την υποβάθμιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
Καλεί επίσης τους Δήμους  να μας ενημερώσουν όταν θα συγκληθεί Δημοτικό Συμβούλιο με αυτό το θέμα για να παρευρεθεί μέλος μας και να παρέμβει επί της διαδικασίας ενημερωτικά!



Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013




Θέμα: Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας του νέου ενιαίου πληροφοριακού συστήματος σχολικών μονάδων My School
Κύριε  Υπουργέ,
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά τους τελευταίους μήνες, αναγκαζόμαστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας με αυτόν τον τρόπο, αφού καμία απάντηση δεν παίρνουμε στις αιτήσεις μας για συνάντηση - συζήτηση.
 Ο λόγος είναι η τελευταία εγκύκλιος, 12-11-2013, περί της έναρξης παραγωγικής λειτουργίας του νέου ενιαίου πληροφοριακού συστήματος σχολικών μονάδων My School,  που φέρει την υπογραφή του κυρίου Υφυπουργού.
Μια «περιήγηση» στα πεδία της εφαρμογής κάνει ολοφάνερο πως με το πρόσχημα της «αναβάθμισης και του εκσυγχρονισμού της πληροφοριακής υποδομής του Υ.ΠΑΙ.Θ. επιχειρείται ο ασφυκτικός έλεγχος της κάθε ενέργειας της σχολικής μονάδας. Αυτό, όπως τονίσαμε και στην αναφορά μας σχετικά με το παρουσιολόγιο, δε φοβίζει τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι και σκληρά εργαζόμενοι είναι και τίποτα δεν έχουν να κρύψουν.
Δημιουργεί όμως αισθήματα οργής και βαθιάς ανησυχίας.  
Οργής, γιατί η πολιτική ηγεσία που με κάθε της ενέργεια ή παράλειψη έχει κυριολεκτικά διαλύσει το δημόσιο σχολείο και έχει καταταλαιπωρήσει εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς το μόνο που κάνει είναι να ασχολείται, για επικοινωνιακούς λόγους και λόγους τακτικής, με τον, στα πλαίσια αστυνόμευσης, έλεγχο των εκπαιδευτικών.
Οργής, γιατί σε εκπαιδευτικούς, διευθυντές των σχολείων, επιφορτισμένους με τεράστιο όγκο γραφειοκρατικών καθηκόντων δίχως καμία πρόβλεψη γραμματειακής υποστήριξης που ταυτόχρονα έχουν να επιτελέσουν παιδαγωγικό έργο, για το οποίο θα αξιολογηθούν, έρχεται η πολιτική ηγεσία να «φορτώσει», και μάλιστα μέσα σε ασφυκτικά χρονικά πλαίσια, νέο όγκο εργασίας και ευθυνών. Έρχεται μάλιστα να το κάνει σε σχολεία που ο τεχνολογικός τους εξοπλισμός είναι ανέκδοτο ιδιαίτερα σε σχέση με αυτά που τους ζητούνται να κάνουν.
 Ανησυχίας γιατί μέσα σ' ένα αμφισβητήσιμο νομικά πλαίσιο λειτουργίας των σχολικών μονάδων, με παράνομες κι αυθαίρετες μετακινήσεις εκπαιδευτικών, με πιέσεις για άσκηση διδακτικού έργου (με το έωλο εφεύρημα της απασχόλησης) πέρα από το ωράριο των εκπαιδευτικών, με πιέσεις στελεχών εκπαίδευσης για παραμονή στο σχολείο πέραν του διδακτικού ωραρίου, πολύ φοβούμαστε ότι φόρμες του πληροφοριακού αυτού συστήματος θα χρησιμοποιηθούν στην κατεύθυνση επιβολής των αυθαιρεσιών.
  Είναι όμως πολύ αμφίβολη και η διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων μαθητών κι εκπαιδευτικών των οποίων ζητείται η αναλυτικότατη καταγραφή καθώς και των περιεχομένων βιβλίων όπως του ημερολογίου σχολικής ζωής. Έχετε, αλήθεια, εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο της διαρροής όλων αυτών των στοιχείων; Παρέχει το πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου εγγυήσεις ασφάλειας για το ότι τα στοιχεία αυτά δε θα χρησιμοποιηθούν από τρίτους; Μπορείτε να εγγυηθείτε ότι μόνον εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι θα έχουν πρόσβαση στα στοιχεία κι ότι με τον τρόπο που λειτουργούν Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και υπηρεσίες του Υπουργείου δε θα βρίσκονται απόρρητα προσωπικά δεδομένα σε κοινή θέα, και πιθανόν χρήση, στα χρονικά διαστήματα που η βάση θα είναι ανοιχτή;
Κύριε Υπουργέ,
Δεν κινδυνολογούμε ανεύθυνα. Ζητάμε να γίνει μια σοβαρή συζήτηση τόσο γι' αυτό το ζήτημα όσο και για το όλο καθεστώς λειτουργίας της εκπαίδευσης. Απαιτούμε, επιτέλους, μια σοβαρή κι υπεύθυνη στάση από την πολιτική ηγεσία που έχει την ευθύνη της δημόσιας εκπαίδευσης.
 Δεσμευόμενοι ότι θα εξετάσουμε την περίπτωση κινδύνου παραβίασης προσωπικών δεδομένων αλλά κυρίως με την πεποίθηση ότι και αυτή ενέργεια του Υπουργείου αποπροσανατολίζει και δεν επιδιώκει τη λύση των αληθινών προβλημάτων της εκπαίδευσης, επιφυλασσόμαστε να επανέλθουμε στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα εφ όσον δεν προβείτε άμεσα σε κινήσεις που θα αίρουν τα αρνητικά δεδομένα που δημιουργείτε και δεν αποφασίσετε, υπεύθυνα, να συζητήσετε επί της ουσίας κι όχι προσχηματικά με τους εκπαιδευτικούς .
                      

Προσχολική Εκπαίδευση …υπάρχει;;;

Θύμα της αδιέξοδης πολιτικής, που ακολουθείται ανεύθυνα από την πολιτική ηγεσία, είναι για ακόμη μια φορά η προσχολική εκπαίδευση. Χρόνια τώρα οι υποσχέσεις για αναβάθμιση συντήρησαν μάταια τις ελπίδες μας για το νέο σύγχρονο νηπιαγωγείο.
Τι στ’ αλήθεια άλλαξε, που μας κάνει να δούμε αισιόδοξα το μέλλον της προσχολικής εκπαίδευσης;
Το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ!!!
Τα νηπιαγωγεία συνεχίζουν να μαραζώνουν από την ελλιπή χρηματοδότηση, από την ανικανότητα της κεντρικής εξουσίας να αντιμετωπίσει τα χρόνια προβλήματα της σχολικής στέγης, την έλλειψη νηπιαγωγών, το στοίβαγμα 25 και πλέον νηπίων σε μια αίθουσα!
Τα δημόσια νηπιαγωγεία εξακολουθούν να λειτουργούν με το μεράκι των νηπιαγωγών, χωρίς ουσιαστική θεσμοθέτηση ωραρίου, χωρίς προγραμματισμό, σαν απλό συμπλήρωμα της εκπαίδευσης, σα να μας κάνουν χάρη που υπάρχει.!!
Χιλιοειπωμένος ο χαρακτηρισμός «φτωχός συγγενής της εκπαίδευσης», αλλά πιο επίκαιρος από ποτέ, περιγράφει τη ανύπαρκτη πολιτική βούληση για λύση των προβλημάτων, που ρημάζουν τον κλάδο χρόνια τώρα.
Σε αυτά λοιπόν τα ερείπια στήνουν το όραμα ενός ψηφιακού σχολείου, ξεκινώντας την εφαρμογή του προγράμματος my school  στα νηπιαγωγεία.
Γνωρίζουν πόσα νηπιαγωγεία στη χώρα δεν έχουν υπολογιστή στη τάξη τους;
Γνωρίζουν πόσοι νηπιαγωγοί δεν έχουν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν στους υπολογιστές γιατί δεν πραγματοποιούνται σε πολλούς  νομούς προγράμματα Β΄ επιπέδου;
Γνωρίζουν ότι οι νηπιαγωγοί δεν μπορούν να υποστούν άλλη γραφειοκρατία και άλλες καταγραφές εξαιτίας του ωραρίου που δεν θεσμοθετήθηκε παρά μόνο στα χαρτιά ;
Άγνοια ή αδιαφορία ;; το αποτέλεσμα είναι το ίδιο …
Η προσχολική εκπαίδευση συνεχίζει να είναι στο πάγκο!…
Είναι επιτακτική η ανάγκη ενός διαλόγου για την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το δημόσιο νηπιαγωγείο.
Θα είμαστε μπροστά στον αγώνα για την αναβάθμιση του νηπιαγωγείου και ενάντια σε όποια πολιτική ακυρώνει τη σπουδαιότητα του!
Το όραμα για ένα σύγχρονο νηπιαγωγείο είναι και δικό μας!
Ομάδα Νηπιαγωγών

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ Ν.Τ. της ΑΔΕΔΥ PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 14 Νοέμβριος 2013 21:35
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
   ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ιωάννινα,  14-11-2013
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ ΝΟΜΑΧΡΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ
Ψήφισαν: 940
Λευκά: 84
Άκυρα: 28
Έλαβαν:
 ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ
ΨΗΦΟΙ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ 
ΕΡΑ/ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
309
18
Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
221
12
ΔΗΣΥ
186
11
ΕΣΑΚ- ΔΕΕ
70
4
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ-ΚΙΝΗΣΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ-ΚΙΝΗΣΕΙΣ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ
42
2
                                                             
ΤΟ ΔΙΟΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ, ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
ΤΟ Δ.Σ.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
   ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ιωάννινα,   13-11-2013
Αρ. Πρωτ.: 43
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
για την επιμόρφωση των στελεχών εκπαίδευσης Ηπείρου στην αξιολόγηση

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ιωαννίνων κατά τη συνεδρίασή του, τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013, αποφάσισε τρίωρη Στάση Εργασίας, την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013, για τις τρεις πρώτες ώρες του διδακτικού ωραρίου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο συγκεκριμένα καλεί:

·         τους συναδέλφους σε παράσταση διαμαρτυρίας στο 7ο Δημοτικό σχολείο Ιωαννίνων στις 9:30΄ που θα πραγματοποιηθούν τα σεμινάρια επιμόρφωσης των στελεχών εκπαίδευσης Ηπείρου, από συμβούλους του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση και

  • τα στελέχη εκπαίδευσης, μέλη του Συλλόγου μας, να μη πάρουν μέρος στην επιμόρφωση
όσο η αξιολόγηση συνδέεται με τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη και τις απολύσεις εκπαιδευτικών που προβλέπονται στο υπάρχον νομικό πλαίσιο (Νόμοι 3848/2010 και 4024/2011).
ΤΟ ΔΣ

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Σαν σήμερα 11 Νοεμβρίου του 1990 πέθανε ένας από τους σπουδαιότερους Έλληνες ποιητές.


Ας θυμηθούμε το Γιάννη Ρίτσο, αν και πάντα είναι επίκαιρος δίνοντάς μας δύναμη και κουράγιο...

Κατά Φύλο Επαγγελματικός Διαχωρισμός (Κάθετος και Οριζόντιος): Διακρίσεις και Ανισότητες κατά των Γυναικών στην Εκπαίδευση

Στην παρούσα, μελέτη επιχειρείται να αποκρυπτογραφηθεί η αόρατη πλευρά των έμφυλων διακρίσεων που αφορούν στην εξέλιξη των γυναικών εκπαιδευτικών μέσα από την ανάλυση και την επεξεργασία των δεδομένων της εμπειρικής έρευνας αλλά και την ανάλογη βιβλιογραφική επισκόπηση.
Στο πλαίσιο της μελέτης εξετάζονται οι διακρίσεις των φύλων στο χώρο της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την απασχόληση των γυναικών εκπαιδευτικών, η «υπεραντιπροσώπευση» γυναικών στην πρωτοβάθμια (και ιδιαίτερα στις μικρότερες τάξεις) και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε ειδικότητες και γνωστικά πεδία που θεωρούνται «γυναικεία», όπως είναι οι θεωρητικές σπουδές, η υπεραντιπροσώπευση ανδρών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε ειδικότητες και γνωστικά πεδία που θεωρούνται «ανδρικά» (όπως οι θετικές επιστήμες), αλλά και σε θέσεις ιεραρχίας, ακόμα και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όπου υπάρχει υπεραντιπροσώπευση γυναικών.
FileΠεριγραφήFile size
Download this file (EPAGELMATIKOS_DIAXORISMOS_EKPAIDEUSI.pdf)EPAGELMATIKOS_DIAXORISMOS_EKPAIDEUSI.pdf812 Kb

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

«Μεταβολές σχολικών µονάδων Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης σχολικού
έτους 2014-2015» 
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευµάτων προχωρά στις προβλεπόµενες από την 
εκπαιδευτική νοµοθεσία µεταβολές (ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, προαγωγές, 
υποβιβασµοί και µετατροπές) σχολικών µονάδων Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-15 µε στόχο την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών της χώρας. 
Παρακαλούνται οι ∆ιευθυντές Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, µέχρι 20-
11-2013. 
1) Να καταχωρήσουν στο Σύστηµα Καταγραφής (Survey) τις προτάσεις-εισηγήσεις τους για 
τις µεταβολές των σχολικών µονάδων της αρµοδιότητάς τους, σύµφωνα µε τις διατάξεις των παρ. 
1 και 2 του άρθρου 11 του Ν. 1966/91. Για το σκοπό αυτό στο Σύστηµα Καταγραφής 
Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης (Survey) έχουν προστεθεί φόρµες προτάσεων-
εισηγήσεων, ώστε η διαδικασία υποβολής τους να γίνει µόνο ηλεκτρονικά. 
2) Να ζητήσουν εγγράφως τη γνωµοδότηση των ∆ηµοτικών Συµβούλιων επί των 
προτάσεων για κάθε είδους σχολική µεταβολή (ίδρυση, προαγωγή, συγχώνευση, υποβιβασµό, 
κατάργηση και µετατροπές) και να κοινοποιήσουν το σχετικό έγγραφο στην Υπηρεσία µας. 
Αφού γνωµοδοτήσουν έγκαιρα τα δηµοτικά συµβούλια σύµφωνα µε τις διατάξεις της παρ. 
15 του άρθρου 59 του Ν. 3966/2011 (118 Α΄), οι ∆ιευθυντές ΠΕ και ∆Ε θα συγκεντρώσουν τις 
γνωµοδοτήσεις των ∆ηµοτικών Συµβουλίων αρµοδιότητάς τους και θα τις διαβιβάσουν µέχρι 20-
12-2013 στο Υ.ΠΑΙ.Θ. και στις οικείες Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις. Μαζί µε τις γνωµοδοτήσεις των 
∆ηµοτικών Συµβουλίων θα αποσταλούν α) βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για τις λειτουργικές 
ανάγκες των προτεινόµενων προς ίδρυση σχολείων που θα εκδώσουν οι οικονοµικές υπηρεσίες 
των οικείων δήµων και β) βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για τη µεταφορά των µαθητών για τα 
προτεινόµενα προς συγχώνευση και κατάργηση σχολεία που θα εκδώσουν οι οικονοµικές 
υπηρεσίες των οικείων Περιφερειών, σύµφωνα µε τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 2 του Π∆ 
113/2010 (ΦΕΚ 194/Α΄/22-11-2010). (Επισυνάπτονται υποδείγµατα βεβαιώσεων) 
 
Οι Περιφερειακοί ∆ιευθυντές Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης θα
υποβάλουν την εισήγησή τους στην ειδική φόρµα του Ηλεκτρονικού Συστήµατος Καταγραφής 
Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης (Survey) µέχρι 08-01-2014. 
 


Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Πως θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς - Η διαδικασία, οι βαθμολογίες

Το ΦΕΚ με τίτλο "Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης" περιλαμβάνει τις εξής διατάξεις:
-Ποιος είναι ο σκοπός της αξιολόγησης και τις γενικές αρχές
-Τα κριτήρια της διοικητικής και εκπαιδευτικής αξιολόγησης και τους συντελεστές βαρύτητας
-Αναφέρονται ποια θα είναι τα όργανα της διοικητικής και εκπαιδευτικής αξιολόγησης
-Τι σημαίνει ποιοτικός χαρακτηρισμός και κλίμακα βαθμολόγησης
-Ο ποιοτικός χαρακτηρισμός των περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης και των συντονιστών εκπαίδευσης εξωτερικού
-Αναλυτικά αναφέρεται ο ποιοτικός αξιολογικός χαρακτηρισμός των σχολικών συμβούλων και των διευθυντών και καθώς και των υποδιευθυντών των περιφεειακών επιμορφωτικών κέντρων, ΠΕΚ.
-Ο ποιοτικός αξιολογικός χαρακτηρισμός των διευθυντών εκπαίδευσης
-Πως θα γίνεται ο ποιοτικός αξιολογικός χαρακτηρισμός των διευθυντών σχολικών μονάδων και ΣΕΚ, των υποδιευθυντών, των διευθυντών ΣΕΚ των υπευθύνων εργαστηρίων και των εκπαιδευτικών
Διαβάστε αναλυτικά τη διαδικασία της αξιολόγησης.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 
Άρθρο 17
Διαδικασία αξιολόγησης 
1. Η διαδικασία της διοικητικής αξιολόγησης διενεργείται ως εξής:
α) Οι αξιολογητές πριν από την έναρξη της αξιολόγησης προσκαλούν εγγράφως τους αξιολογούμενους σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα σε συνάντηση συζήτησης αναφορικά με την επικείμενη αξιολόγηση. Η πρόσκληση κοινοποιείται στον αξιολογούμενο τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες πριν από την ημέρα της συνάντησης. Η παράλειψη πρόσκλησης του αξιολογούμενου επιφέρει ακυρότητα της έκθεσης αξιολόγησης. Η ημερομηνία πραγματοποίησης της συνάντησης καθώς και οι υπογραφές του αξιολογητή και του αξιολογούμενου σημειώνονται στον οικείο χώρο του εντύπου της έκθεσης αξιολόγησής του.
β) Οι αξιολογητές μετά το πέρας της διαδικασίας συντάσσουν εκθέσεις αξιολόγησης. Οι εκθέσεις γνωστοποιούνται αποδεδειγμένα, το αργότερο εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία σύνταξή τους, στους αξιολογούμενους. Σε περίπτωση νόμιμης απουσίας του αξιολογούμενου από την υπηρεσιακή μονάδα που υπηρετεί ή πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος του υποχρεωτικού του ωραρίου η έκθεση αξιολόγησης αποστέλλεται στην κατοικία του ταχυδρομικά επί αποδείξει ή με κάθε άλλο νόμιμο μέσο. Οι εκθέσεις αξιολόγησης γνωστοποιούνται εντός της αξιολογικής περιόδου ή το αργότερο τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από τη λήξη της.
2. α) Η εκπαιδευτική αξιολόγηση αρχίζει με την κοινοποίηση σχετικής πρόσκλησης του αξιολογητή προς τον αξιολογούμενο. Σε περίπτωση που η εκπαιδευτική αξιολόγηση κινείται κατόπιν έγγραφης αίτησης του αξιολογούμενου προς τον αξιολογητή, για προσωπικούς ή υπηρεσιακούς λόγους, ο τελευταίος οφείλει να απαντήσει εντός 15ημέρου ορίζοντας ενδεικτική ημερομηνία πραγματοποίησης της αξιολόγησης.
β) Η εκπαιδευτική αξιολόγηση περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:
αα) Προγραμματισμού και προετοιμασίας της παρακολούθησης διδασκαλιών. Στο στάδιο αυτό ο αξιολογητής παρέχει διευκρινίσεις στον αξιολογούμενο σχετικά με τα κριτήρια και τη διαδικασία της αξιολόγησης και ο αξιολογούμενος εκπαιδευτικός ενημερώνει τον αξιολογητή για τα κοινωνικοπολιτισμικά και μαθησιακά δεδομένα της τάξης του. Στη συνέχεια ο αξιολογητής και ο αξιολογούμενος προγραμματίζουν την παρακολούθηση διδασκαλιών του αξιολογούμενου σε χρόνο που ορίζει ο αξιολογητής. 
Ο αξιολογητής μπορεί να λαμβάνει υπόψη τις προτιμήσεις του αξιολογούμενου ως προς τα μαθήματα και τις τάξεις στα οποία επιθυμεί να γίνει η παρακολούθηση.
ββ) Παρακολούθησης δύο (2), τουλάχιστον, διδασκαλιών.
γγ) Μετα–αξιολογικής συζήτησης και αναστοχασμού. 
Στο στάδιο αυτό, πραγματοποιείται προφορική συζήτηση μεταξύ του αξιολογητή και του αξιολογούμενου, στην οποία παρέχεται και ανατροφοδότηση από τον αξιολογητή σχετικά με την παρακολούθηση των διδασκαλιών. Μέσα σε μία εβδομάδα από την πραγματοποίηση της συζήτησης, ο αξιολογούμενος υποβάλλει στον αξιολογητή την έκθεση εκπαιδευτικής αυτοαξιολόγησής του και τον τυχόν συνοδευτικό ατομικό φάκελο που προβλέπεται στην παράγραφο 3. 
3. Η εκπαιδευτική αξιολόγηση ολοκληρώνεται με τη σύνταξη της οικείας έκθεσης. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο αξιολογηθείς εκπαιδευτικός έχει κριθεί ως "ελλιπής" σε κάποιο κριτήριο, ο αξιολογητής οφείλει να προτείνει κατάλληλες μορφές επιμόρφωσης, ενδοσχολικής κυρίως φύσης. Η αξιολόγηση στο συγκεκριμένο κριτήριο επαναλαμβάνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα και όχι σε διάστημα μεγαλύτερο του έτους. Οι εκθέσεις αυτοαξιολόγησης συνοδεύονται, προαιρετικά, από ατομικό φάκελο στον οποίο κάθε αξιολογούμενος μπορεί να περιλαμβάνει τα κάθε είδους δικαιολογητικά και παραστατικά που τεκμηριώνουν την αυτοαξιολόγησή του.
4. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης και ο ατομικός φάκελος αποσκοπούν στην πληρέστερη ενημέρωση του αξιολογητή και δεν τον δεσμεύουν στην αξιολογική του κρίση.
5. Αξιολογητής που αποβάλλει την κύρια ιδιότητά του το αργότερο δεκαπέντε (15) ημέρες πριν από τη λήξη της αξιολογικής περιόδου, λόγω διορισμού, μετάθεσης, απόσπασης, μετάταξης ή μετακίνησης σε άλλη υπηρεσία, δεν απαλλάσσεται από τις προβλεπόμενες στις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος άρθρου υποχρεώσεις του.
6. Αξιολογητής που άσκησε τα καθήκοντα της θέσης ευθύνης των περιπτώσεων α−κγ της παρ. 1 του άρθρου 1 που κατέχει για τέσσερις (4), τουλάχιστον, συνεχόμενους μήνες, αλλά απομακρύνθηκε το αργότερο πέντε (5) ημέρες πριν από τη λήξη της αξιολογικής περιόδου, λόγω απαλλαγής από τα καθήκοντά του ή λόγω υποβιβασμού ή λύσης της υπαλληλικής του σχέσης, δεν  συντάσσει έκθεση αξιολόγησης, εκτός από τις περιπτώσεις που η υπαλληλική σχέση λύθηκε λόγω παραίτησης, συμπλήρωσης του ορίου ηλικίας ή τριακονταπενταετίας. Στην περίπτωση του προηγούμενου εδαφίου οι εκθέσεις αξιολόγησης συντάσσονται και υποβάλλονται, κατά προτεραιότητα, από αναπληρωτές αξιολογητές, οι οποίοι ορίζονται από τους άμεσους προϊσταμένους των αξιολογητών, υποχρεωτικά πριν από την παράδοση των καθηκόντων όσων απομακρύνονται.
7. Η διοικητική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε κάποια από τις θέσεις που προβλέπονται στις περιπτώσεις του άρθρου 1 διενεργείται καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Η διοικητική αξιολόγηση των λοιπών εκπαιδευτικών διενεργείται μεταξύ 1ης Φεβρουαρίου και 15ης Μαΐου κάθε έτους.
8. Η διοικητική αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς των παραγράφων 10, 11 και 12 του άρθρου 3 διενεργείται, με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μία τουλάχιστον φορά ανά διετία και για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε κάποια από τις θέσεις ευθύνης που προβλέπονται στις περιπτώσεις α) έως κγ) της παραγράφου 1 του άρθρου 1 διενεργείται, με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μία τουλάχιστον φορά ανά τριετία.
9. Η εκπαιδευτική αξιολόγηση διενεργείται, με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μία, τουλάχιστον, φορά ανά τριετία εντός συνεχούς χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τους 2 μήνες (διμηνιαία αξιολογική περίοδος)
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF ΤΟ ΦΕΚ:
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης


           
Αρ. Πρωτ. 364
 Αθήνα 6/11/2013
Προς
κ. Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Κοινοποίηση:
1. κ. Υφυπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2. κ. Γενικό Γραμματέα του ΥΠ.Ε.Π.Θ.
3. Συλλόγους  Εκπαιδευτικών Π.Ε.
4. ΑΣΓΜΕ
5. Ενώσεις και Συλλόγους Γονέων (δια μέσου των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε.)
6. ΜΜΕ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στα πλαίσια της την προσπάθειας ανάδειξης όλων των μεγάλων προβλημάτων που ταλανίζουν το χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, προχωρά στην αποστολή υπομνήματος, το οποίο είναι αποτέλεσμα των συναντήσεων και της συνεργασίας με συναδέλφους νηπιαγωγούς καθώς και με τη νομική μας σύμβουλο κ. Τσίπρα,  προς τον κ. Υπουργό Παιδείας σχετικά με τα μεγάλα προβλήματα της προσχολικής αγωγής.
 Για να δείτε το υπόμνημα κάκτε "κλικ" εδώ
                     

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Η τροπολογία για το παρουσιολόγιο των εκπαιδευτικών


 Ψηφίστηκε, κατά πλειοψηφία, από την Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις θεμάτων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και άλλες διατάξεις» στο οποίο περιέχεται η τροπολογία του υπουργείου Παιδείας για το Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού.

 Δείτε εδώ το νομοσχέδιο (Στο άρθρο 25, σελίδα 18, δείτε την τροπολογία του ΥΠΑΙΘ).
Ειδικότερα σην τροπολογία του υπουργείου Παιδείας ορίζονται τα εξής:
Θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΔημόσιαςΕκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
  Παράγραφος 1 Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού και άλλες διατάξεις 1. Ο Διευθυντής κάθε σχολικής μονάδας και ο προϊστάμενος κάθε άλλης πηρεσιακής μονάδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι αρμόδιος και υπεύθυνος για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη «Βιβλίου Παρουσίας Προσωπικού»  (Β.Π.Π.) για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης που απασχολούνται με οποιαδήποτε φύσεως σχέση σε αυτή. Το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής ή υπηρεσιακής μονάδας είναι υπεύθυνο για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη του «Ατομικού Δελτίου Παρουσίας Προσωπικού» (Α.Δ.Π.Π.).
  2. Στο Β.Π.Π. και Α.Δ.Π.Π. αναγράφονται ιδίως τα ακόλουθα στοιχεία: ημερομηνία και χρονολογία, ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, ωράριο εργασίας (ώρα άφιξης και ώρα αναχώρησης), οι απόντες εκπαιδευτικοί, είδος απουσίας (ολιγόωρη ή ολοήμερη), καθώς και κάθε άλλο αναγκαίο στοιχείο.
  3. Σε καθημερινή βάση, από τον Διευθυντή ή προϊστάμενο της σχολικής ή υπηρεσιακής μονάδας και με ευθύνη του, τα στοιχεία του Β.Π.Π. καταχωρούνται ηλεκτρονικά σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
  4. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ρυθμίζεται η δημιουργία του ιστοχώρου φιλοξενίας του πληροφοριακού συστήματος, ο τρόπος πρόσβασης σε αυτό, ο τρόπος λειτουργίας αυτού, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου.
  5. Η εξάντληση των ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης πραγματοποιείται σε μια (1) έως και πέντε (5) όμορες σχολικές μονάδες, με απόφαση του οικείου  Διευθυντή Εκπαίδευσης που εκδίδεται ύστερα από γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου.
  6. Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο μπορούν να απασχολούνται μέχρι και της συμπληρώσεως του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου: α) σε ενδοσχολικές δραστηριότητες, όπως είναι η ενισχυτική διδασκαλία, η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενίσχυση της γλωσσομάθειας, οι αθλητικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες και β) σε υπηρεσίες διοίκησης της εκπαίδευσης, στο σχολείο που υπηρετούν ή σε άλλο σχολείο όμορο αυτού. Η ανωτέρω απασχόληση καθορίζεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη του οικείου ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ. Η, κατά το προηγούμενο εδάφιο, απασχόληση θεωρείται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου, με όλες τις απορρέουσες από αυτό συνέπειες.
  7. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ρυθμίζεται κάθε ζήτημα για την εφαρμογή των διατάξεων της παρούσας παραγράφου.
  Παράγραφος 2 Παράταση Θητείας μελών Ολομελείας ΑΔΙΠ Έως τη συγκρότηση του Συμβουλίου που προβλέπεται στο άρθρο 67 του ν. 4009/2011 (Α΄ 195) παρατείνεται η θητεία των μελών της Ολομέλειας με τη σύνθεσή της κατά τις 31.8.2012 και επαναφέρεται σε ισχύ το άρθρο 11 του ν. 3374/2005 (Α 189), όπως αυτό τροποποιήθηκε με την περίπτωση ιβ΄ του άρθρου 38 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71). Η εν λόγω παράταση ισχύει έως τις 30.6.2014 κατά μέγιστο και ισχύει και για τα μέλη που έχουν συνταξιοδοτηθεί ή πρόκειται να συνταξιοδοτηθούν από την οργανική τους θέση έως την ανωτέρω ημερομηνία.
  Παράγραφος 3 Άλλα θέματα Εκπαιδευτικών Δημόσιας Εκπαίδευσης 1. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να τοποθετούνται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε άλλη περιοχή πρόσληψης από αυτή που τοποθετήθηκαν και εντός της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης, για το σχολικό έτος 2013 – 2014.
  2. Η ρύθμιση της παρ. 9 του άρθρου 82 του ν. 4172/2013 «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις» (Α΄ 167) εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μετάταξης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης δυνάμει των διατάξεων της υποπαραγράφου Ζ.1 της παρ. Ζ΄ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 – Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του ν. 4046/ 2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016» (Α΄ 222). Η ισχύς της παρούσας διάταξης άρχεται από την ημερομηνία δημοσίευσης του ν. 4172/2013.
  Παράγραφος 4 Αποσπάσεις διοικητικών υπαλλήλων και εκπαιδευτικών σε Δ.Δ.Β.Μ., Σ.Ε.Κ., Ι.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε. Διοικητικοί υπάλληλοι ή αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί υπηρετούντες σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, δύνανται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να αποσπώνται για την άσκηση διοικητικού έργου σε Δ.Δ.Β.Μ., Σ.Ε.Κ., Ι.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε. εντός της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η απόσπαση διαρκεί για ένα (1) έτος και δύναται να ανανεώνεται έως τρεις (3) φορές.
  Παράγραφος 5 Θέματα Ειδικοτήτων Ι.Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. 1. Στην περίπτωση δ΄της παρ. 1 του άρθρου 24 του ν. 4186/2013 (Α΄193)  προστίθενται στοιχεία 25 και 26 ως εξής: «25. Τεχνικός Κοσμήματος Παραγωγής, 26. Τεχνικός Χειροποίητου Κοσμήματος και Σχεδιασμού Κοσμήματος».
  2. Στην περίπτωση η΄της παρ. 1 του άρθρου 24 του ν. 4186/2013 (Α” 193) προστίθεται στοιχείο 10 ως εξής:
  «10. Τεχνικός Χειριστής Η/Υ και τηλεφωνικών κέντρων, παροχής πληροφοριών και εξυπηρέτησης πελατών αποκλειστικά για τυφλούς και άτομα με προβλήματα όρασης».
  3. Οι ειδικότητες του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού της Ομάδας Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών του άρθρου 8 του ν. 4186/ 2013 αντικαθίστανται ως εξής:
  «1. Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων 2. Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων 3. Τεχνικός Αυτοματισμού 4. Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών».
  4. Κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4186/2013, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος, ο χρόνος, η διαδικασία, τα κριτήρια επιλογής και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την επιλογή των εκπαιδευτών ενηλίκων, καθώς και ο τρόπος και η διαδικασία εγγραφών και μετεγγραφών των σπουδαστών, η έναρξη και η λήξη του διδακτικού έτους και τα προγράμματα σπουδών. Η ισχύς της παρούσας περίπτωσης άρχεται την 1η Οκτωβρίου 2013.
  Παράγραφος 6 Ειδικό Πειθαρχικό Παράπτωμα της Μη Απογραφής του Υπαλλήλου 1. Η περίπτωση ε΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 103 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Υπαλλήλων Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (Υπαλληλικός Κώδικας, ν. 3528/2007) αντικαθίσταται ως εξής: «ε) ο υπάλληλος ο οποίος έχει παραπεμφθεί στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο για τα παραπτώματα των περιπτώσεων α΄, γ΄, δ΄, ε΄, θ΄, ι΄, ιδ΄, ιη΄, κγ΄, κδ΄, κζ΄, κθ΄ και λγ΄ του άρθρου 107 ή αντίστοιχα παραπτώματα του ίδιου άρθρου, όπως ίσχυε πριν την αντικατάστασή του με το άρθρο δεύτερο του ν. 4057/2012, ή αντίστοιχα παραπτώματα του προϊσχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 2683/1999).»
  2. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 107 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Υπαλλήλων Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (Υπαλληλικός Κώδικας, ν. 3528/2007) προστίθεται περίπτωση λγ΄ ως εξής:
  «λγ) το ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα της μη απογραφής του υπαλλήλου εντός της οριζόμενης προθεσμίας εφόσον απαιτείται σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 3 της υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β2/2οικ. 21634 απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, όπως ισχύει.»
  3. Η ισχύς της παρούσας παραγράφου άρχεται από την 11η Οκτωβρίου 2013.